- ajaj -

Det var inte så kul på ung som jag hade förväntat mig,
men det blir väl roligare imorgon hoppas jag. Då ska jag dit med
Emppi och hennes syrra. Efter tio timmar med klackskor är man
ganska trött i fötterna - tss, att jag änns tog på mig dom i morse -
Aa som ni fattar så var ju dagens mest sagda ord är aaj.
Som jag sa imorse så köpte jag ett par as snygga klackskor men
vet inte om jag vågar använda dom på ett tag, nej jag bara skoja.
Men Johanna förbjöd mig att ha på mig dom på torsdag..
Sen stack jag och Johanna till slussen för att möta min mor.
Och som ni vet så är mammors minnen inte såå bra - bad henne
ta med mjukisbyxor till mig och johanna, men hon glömde det och
tog bara med sig ett par - så Johanna fick ha dom, och jag fick köpa
ett par nya jeans.. Vita med hål, likadana som jag har i turkost.
Så dagen var räddad. Juste, glömde säga att vi skulle på någon slags
danskonsert. Inte heller så kul som jag förväntat mig.
Tog en massa bilder med dom är på Johannas mobil - min kamra
vägrar att fungera, så fick ta hennes mobil - Bilderna kommer i alla fall
någon gång. Så nu ska jag nog slänga mig i sängen och läsa lite.
God natt, pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0