- äntligen lite bilder -

Soorry för att jag inte la in ett inlägg igår, vi blev trötta och somnade.
Efter att vi badade så kollde vi på tv, käkade glass, kladdkaka och blåbär.
Sen sog vi en film - Djävulen bär Prada
Idag så ska vi bara slappa, det ör ju liksom dagen innan skolan börjar - PANIK -
Ni ska ni få lite bilder som vi bjuder på oss.


Frukost


Bilder på mig - 3:an 5:an och 6:an -


Bjuder på mig


En bild på Beata måste man ju ha


Mina nya skor


jag håvar poolen


Woohoo !


Beata


Snacka om söndagsmys


Söta Beata sover


Jag och lillebror..
Jaa det var allt att bjuda på idag då, pusspuss ses senare ikväll.

Kommentarer
Postat av: Rose

Kan du ge mej ditt underbara hår?!

2009-08-17 @ 15:20:12
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0