- en jävla massa bilder -

Igår efter mitt inlägg så fick jag och tjejerna uy och gick en promenad, träffade Ellen och sen gick vi lite till. När vi börjat frysa gick vi hem och spelade Buzz och Singstar, sen körde vi snyrra flaskan vilken också var kul.Vi hade jättemysigt, men vi kollade aldrig på film. Så vi somnade kanska snabbt. Så nu ska ni få bilder sen vi var på södde med skolan och sen igårkväll.

Södde bilderna.






Bilderna sen igår kväll.



 

 



Japp det var det, imorgon ska jag och mina riktiga bröder åka till min morsa och käka middag med henne,
och jag ska färga hårdet igen, det blev inte så bra - liksom skimmrar grått -
Hörs senare pusspuss


Kommentarer
Postat av: Adrian

Björkviks tennisklubb? :O :D

2009-08-31 @ 10:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0