- Johanna Prag -

Efter lunchen stack jag och Emppi hem till mig och badade,
Sen skulle jag dra till Johanna och Emppi skulle åka hem.
När vi gick till busshållplatsen så var det det typ 10 min kvar
tills bussen skulle komma - gick tidigare än vanligt -
Men den bussen hade gått sönder så jag och Emppi satt dår
på busshållplatsen och väntade i en timme - i stark sol -
Aja, när vi satt där så åkte det ju förbi bilar, men i varenda jävla bil
var det någon som stirrade på oss - kanske inte såå konstigt,
vi satt och skrek en ramsa - Men när bussen kom var den FULL
men vi visste ju inte att den andra gått sönder.
Men jag kom i alla fall till Johanna, det var ju meningen.
Sen målade jag Johannas naglar, sen " passade " vi hennes hund.
 Jag utsädde också en av hundens leksaker för absolut fulaste jag nånsin sett.
Bilder kommer här ;







Nu ska jag och Johanna kolla lite film, tror vi i alla fall.
Hörs senare. kichkich

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0