- Pappa månad -

Igår så gick ju jag, Johanna och Vilda The voice - inte så kul som
jag väntat mig - Och dessutom så splittrades vi, alltså jag, Johanna,
Niki, Tilde, Corre, Cissi och Mimmi.Så jag och Cornelia sprang
omkring i cirka en timme. Det var ju inte det roligaste eftersom
man inte kunde ringa.. Dålig täckning.
Men vi hittade varann tillslut och fick sitta i en och enhalv timmes
köer, men det var rätt kul för jag, Vilda och Johanna flummade som fan.
Men när vi kom hem så käkade jag och Vilda toast och kollade på
Sweet November - Vi somnade i soffan efter halva filmen -
och vaknade vid fyra och beddade i soffan.
Nu sitter jag och Vilda och väntar på att Beata ska komma.
Flyttar hit - pappa månad - senare i kväll, då får ni lite bilder sen
frukosten vi åt.


 Rekomenderar Sweet November.

Kommentarer
Postat av: Rose

Fan inte "pappa månad" =O vi måste ju ses blev typ frisk idag!! Hallå ska jag behöva vänta en fucking månad eller? :'(

2009-08-16 @ 17:35:38
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0