- shoppat igen.. -

tjaa, än en gång en lång dag på stan - Sickla och Nacka  -
Så nu är man ju lite trött och pank.
Så ännu en dag då jag slösar bort allt jag har, så just nu är jag lite
frustrerad.. Men det går nog snart över. Slängde i alla fall inte bort
pengarna, köpte en jättesöt kofta på Vero moda för 300 :-
Är jättenöjd men som sagt lite frustrerad.
Men jag kommer nog inte att åka in till stan lika mycket,
för jag har en kille som jag måste spendera lite tid med också..
Så man kan ju säga att jag är rätt lycklig !



Fina klänningar eller hur ? NOT !


Jättegulligt linne - som Vilda köpte -
Och en as snygg väst som jag ville köpa, men är ju pank.


Bild på busshållplatsen i Nacka.


Vilda.


Och här är den fantastiska koftan !
Men måste gå nu, hörs imorgon pusspuss.

Kommentarer
Postat av: Rose

Såna byxor har ju ja oxå =O fast svarta ;)

2009-08-24 @ 11:35:06
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0