- skavsåååår -

Aa då var den här skoldagen slut - äntligen -
Ni ska bara veta vad vi gjort. Först delades vi in i två olika grupper,
sen så åkte min grupp till Grisslinge och skulle paddla till Södersved !
Ojojoj jag, Ebba och Johanna fick lite panik - det var bara jag som paddlat
förut, tror jag - i alla fall så kom vi i och ur den utan problem, bara lite små
tjafs mitt ute sjön. jag tog tyvärr inte med mig kamran, jag tror ni vet varför.
Så inga bilder idag.. Sen när vi kommit till Södersved så satte vi oss på marken
och käkade. Efter det så skulle vi hem, vi var ju redan trötta. Men man kan ju inte
göra något annat i den situationen. Så  vi gick, och så klart fick jag skavsår på ena foten.
Så när vi kommit till Brunn så tog jag en buss hem - Ebba skulle hem, Johanna skulle
vänta på Carro som var i andra gruppen som inte hade åkt från Grisslinge -
Så nu tänkte jag bada, hörs och ses senare. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jah vill bli din kompis:)

2009-08-20 @ 13:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0