- tillbaka i skolan igen -

Förlåt för att jag inte skrev igår men jag hade inte tid.
Igår i skolan så fick vi till Dyviken och badade - dom som ville, inte jag -
jag tog lite bilder. När vi var på vägen tillbaka så stannade vi vid fotbollsplanen.
När jag kommit hem bestämmde jag mig för att ladda lite D- vitamin eftersom att
solen var framme, så tog 1 timme åt solen.
Idag så skulle vi ha tunnelbaneorientering, det gick ganska bra - vi fick 3  ½ timme på
oss att svara på typ 15 frågor - min grupp, Johanna, Ebba, Kimberly, Niki, Carro och
Mimmi klarade det på typ 1 ½ timme. Vi hade kul, tycker jag. Men jag kan inte
påstå att vi inte fuskade lite men bara lite, vi fick fråga folk runt omkring
så vi gick till sl-centret och frågade lite, sen ringde vi -nikis pappa och frågade någon
fråga, och efter det så frågade vi tunnelbanechaffisarna.
och nu sitter jag här, har ont i ryggen så pallar nog inte göra så mycket idag,
men nu ska ni få bilderna från både igår och idag.

Igår

I Dyviken


Niki och Ebba på fotbollsplanen.


Söta Nicole.


Alla på bild.

Idag

Vi käkar på Donken, efter dom flesta frågorna - tror jag, komme rinte ihåg -


Jag och Mimmi väntar på bussen.
Puss puss hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0