klumpig eller vad ?

Efter att ha läst 15 sidor i boken så somnade jag - somnbrist tror jag -
Sov i enhalv timme och när jag vaknade kände jag för att hoppa studsmatta
och ta lite bilder till bloggen. jag lyckades ta två eller tre bilder innan jag gjorde
den mest uppenbara grejen som jag skulle kunna göra, såklart så fick jag
bråttom till studsmattam och hoppade lite för tidigt från marken för att komma
upp så slog jag i knät i metalstången runt studsmattan. Aa jag har en bild på
mig när jag håller i mig i stången och gapar av smärta, alltså när jag såg den
så började jag as garva !
Aja ni ska få se bilderna.





Skulle just göra en bakotvolt


Aa som ni ser så gapar jag av smärtan. Garva om ni vill
det gjorde jag - tss -
Hörs senare Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0