slaggar hos Niki

Nu sitter jag här Nikis rum och är jättenöjd... Jag, Niki och Tilde möttes i Slussen
Vi åkte till Hötorget, Niki skulle köpa ett linne, Tilde skulle köpa ett läppsyl och jag
skulle inte köpa något. Tilde hittade sitt läppsyl på Åhlens city, sen gick vi till
Taco bar och åt. Vi kollade in på Gina först men Niki hittade inte linnet..
Efter att vi käkat så åkte vi till Slussen, tog 411 till sickla - jag och Niki,
Tilde skulle till Nacka - När vi kom till Sickla så skulle vi bara gå till
Gina och sen åka hem, men såklart blev det inte så. Vi gick om king lite
Aja vi kom till Vero Moda och jag sprang in för jag kom ihåg att när jag var med
Johanna och Josefin i Sickla så köpte Josefin en jättefin typ jeansjacka.
Jag hittade den och kollade på prislappen och såklart var det 70 % rea !
Aa så jag provade den och ville ha den, den kostade liksom bara 90 ,- !
Så jag köpte den, sen gick vi till Gina och Niki hittade sitt linne och en kjol.
Nu är vi hemma och ska snart äta - grillad oxfilé tror jag -
Nu får ni lite bilder..


Tilde Niki och Jag


Niki och jag


Nikis linne


Nikis kjol


Min "jeansjacka "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0