Det var ett tag sen..

Hello everyone! 

Jag har inte bloggat på ett tag men jag har inte hunnit eller orkat, mycket har hänt men det orkar jag inte ta upp nu, bland annat så ska min familj inte bara fira jul imorgon utan också ha en begravinng för våran katt minó. Som fick vidare igårkväll.. Det var inte lätt eftersom att jag levt med honom hela mitt liv. 
Nu ska jag kolla på "Lady och Lufsen" det var ett tag sen jag såg den och så är den så extremt gullig! 
Och jag har hittat min kamra igen (den försvann när jag sov hos min mamma senast)skönt att slippa köpa en ny.




Kommentarer
Postat av: melinda

åh, vad synd att Mino dog :< han är så söt.

2009-12-23 @ 21:55:11
URL: http://shakeiit.blogg.se/
Postat av: Rose

NÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fan börjar typ gråta på riktigt, skuttkatten :(



Har Jonathan rakat av sina ögonbryn nu lr?

2009-12-26 @ 11:45:37
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0