Har inte haft tid..

Hello!

Jag har inte riktigt haft tid med bloggen senaste dagarna, men man måste ju få leva lite i alla fall... Aja jag orkar faktiskt inte skriva så långt menmen. Igår åkte jag ganska tidigt hem till Arvid för att äta lunch med hans familj, bland annat hans brorsa, mamma, pappa, farfar, faster och fasterns man. Det var var trevligt, men när alla började dra sig hemmåt så kännde vi att vi ville också göra något vettigt. Så vi tänkte åka till brunn men det gick inga bussar så jag (naturvän som jag är) förslåg att vi skulle gå till brunn, och efter lite tjat så gick Arvid med på det. Det tog lite mer än en timme men det var ganska kul. När vi kom hem till mig så tog vi det mest lugnt. Bilder får ni imorgon.
Idag så åkte jag, Arvid och Ville till Nacka för att slösa lite pengar, till mig blev det en ny plattång, linne, hörlurar och en ny parfym. Och så klart blev det en massa julklappar till alla andra jag inte köpt till än.
Sen så mötte vi Donden, och så åkte vi hem till mig och efter ett tag kom Mimmi också. Sista gången jag träffar henne på typ en månad, FAN VAD JAG KOMMER SAKNA DIG, MIMMI! Ville bara säga det..

Kommentarer
Postat av: nikki

KAN JAG FÅ DIN ANDRA PLATTÅNG? :O <3

2009-12-28 @ 21:38:09
URL: http://ttyst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0