Julafton

Hello!

Nu har jag haft en riktig jul med hela familjen, vid tolvtiden var jag, Jonathan, Jacob och pappa hemma hos mamma och så var vi berädda med spadar för att gräva en grav... När vi kom in i värmen igen så la sig alla förutom mammsen och Jacob i soffan ( Jacob skulle hjälpa mamma med tv, bredband och telefoni ). Efter ett tag så tröttnade alla och vi fikade och öppnade julklappar, jag fick hårinpackning av Jonathan och pengar av mamma och pappa, tillsammans blev det 3000 kronor! Seriöst snacka om snällt!
The hangover var nästa steg och den är ju så rolig, sen var det middag och vår familj äter inte julbord på julafton och iår skulle vi äta hemlagad suchi. Sen kollade vi på någon spacefilm, jag fattade inte någonting så jag gick och duschade. Senaste timmen så har vi bara "sappat" runt och så.
jag har haft en av mina mysigaste jular på många år, hoppas ni också har haft det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0