Nacka idag igen

Hello!

Idag gick jag upp tidigt, klockan 8.00 för att jag skulle hinna till Nacka. När jag kom dit så väntade Emelie och Julia på mig. Vi gick omkring och shoppade i två timmar och sen åt vi lunch, jag och Emelie delade på en natchotallrik från Taco bar. När vi åtit så fortsatte vi, men efter en timme så gav jag upp och fick med mig tjejerna till Jamjam, jag köpte en milksake och Julia köpte lite godis. Vi fick springa till bussen. På bussen så ringde älsklingen mig och vi pratade lite, eftersom jag inte kommer få träffa honom på två dagar måste jag i alla fall hålla kontakten på något sätt.. Aja nu ska vi snart käka, byebye.

Halsbandet jag köpte idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0