Sjukt halt..

Hello!

Igår skrev jag inget för jag var trött som i förrgår.. Först åkte jag och Vilda till Sickla och köpte present till Jonathan som fyller år idag ( men som är i fjällen med pappsen och kommer hem imorgon) och så klart så hittade jag en jättefin grå tubkjol från Monki. Sen efter det när vi gått omkring och paratat lite och kollat runt i butiker efter julklappar och sånt så åkte jag hem och Vilda åkte till Camilla. Vid sex tiden kom Ville och Arvid och hämtade mig hemma och så åkte vi till Brunnen, vilket tog ett tag eftersom att det var så halt. Vi slirade lite, det var kul men Avrid är så duktig på att köra så att man behöver inte oroa sig ^^
Efter ett tag så gick jag, Arvid, Ville och Sebbe till Vivo, och så kom vi på att vi ville åka pulka men hittade ingen så dom åkte på plast påsar, sen så kom Kristoffer, Henke, Nicke, Jonte och Charlie. Då släpade dom upp ett bord för den branta backen och åkte på det. Jag fick nårga bilder som jag lägger ut senare. Sen gick vi in för mina fötter var isbitar, och kollade på film. Ganska tråkig om jag ska vara ärlig men vi lyckades ha kul iallafall. Juste jag åt middag hemma hos Ville med honom, hans mamma Petra, min mamma och Arvid. Sen senare när vi sett filmen - som var väääldigt lång - så åkte jag hem med mamma och sov över där, så nu sitter jag här och funderar på vad jag ska hitta på..

Kommentarer
Postat av: Rose

Fan e du i sickla hela tiden eller XD jag är där minst 2 ggr i veckan, min kusin bor typ 5 minuter där ifrån och sen jobbar Johans brorsa på jack and jones så jag är där och hälsar på ibland :P vad fick han då? Varför var du inte med och åkte skidor, för jag antar att det var det dom gjorde i fjällen :P

Jag har inte åkt skidor ännu men var i idre och hämtade mina skidor, den 27 ska jag och johan bila upp till hemavan/tärnaby kommer hem den 3.

2009-12-18 @ 13:10:27
URL: http://lillagris.blogg.se/
Postat av: jaqqe

vart har du köpt din typ klänning du har på headern ?:):)

2009-12-20 @ 12:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0