Dags för fredags mys!

Hello!

Idag så har jag haft det väääldigt bra. Först trååkigt i skolan men sen var det centrum med Mimmi och Carro som gällde - vi skulle ha godis. Sen åkte vi till brunnen. Och så var det typ bara roliga där, sen efter ett tag så åkte jag, Mimmi, Linus och David hem till David. Där såg vi lite mer än halva Jalla Jalla. Och så ringde Mimmis mamma och vi fick gå ut och möta henne på vägen.
Men nu ska jag packa för en hel natt utomhus! Så det blir inget bloggande imorgon, för då sitter säkert jag på en stubbe inne i skogen och grillar machmellows..
Men i alla fall så var det bilder från kvällen när jag och Nikki gick ut för att ta lite luft.


Nu är det dags att gå och lägga sig, så vi hörs på söndag.Tror jag, vi får se. Ska försöka ta så mycket bilder jag kan




Kommentarer
Postat av: adrian

Du borde kunna klacknäset nu utantill :)

2009-11-15 @ 17:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0