Fast på en ö...

Hello!

Hemma igen efter att ha suttit fast på en ö i 24 timmar. Visst det var trevligt och så men hade gärna stannat hemma isället. Det första vi gjorde när vi kommit av båten var att gå åt fel håll, sen fick vi gå tillbaka igen och gå rätt. Så sammanlagt kan man säga att vi gick tre kilometer i duggregn, inte det roligaste när man suttit i en bil i två timmar och somnade när vi var framme.. Menmen senare bastade vi, jag tappade såklart bort mitt linne så fick låna ett av Mia (men jag kom inte ihåg att jag lagt mer ett extra linne i väskan, så jag blev liiite arg när jag kom hem). Efter det var det middag och alla vuxna blev as packade och började ta på varann så jag, Niil och Nino gick upp till vvåra rum och lyssnade på musik. Så nästa gång de blir något liknande så stannar jag hemma.
Och juste vi skulle inte tälta det var Jonathan som drev med mig och jag tog det seriöst, så vu fick rim att sova i.
Nu har jag berättat om det, vad gjorde ni igår då ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0