Nattinatti

Nu är jag hemma igen. jag hade det jättekul på brunnen, när jag kom dit var Arvid där. Vi kollade på The lion king och sen såg vi början på Chicken run, tror jag den heter. Efter det gick vi ut och träffade Alminge, Nikki, Ebba och Johanni. Tjejern gick in och vi var ute ett tag, och senare kom Ville (som jag hade ringt tre gånger men han svarade inte, för att han hade somnat..) Aja så var vi ute ett tag. När vi om in spelade vi pingis efter det var det lite film igen, vet inte vad den heter.. Ochnär klockan var tio i elva så skjutsade Arvid hem mig, taaaaaaaaack Arvid! Och så nu ska jag nog bara ta det lite lugnt och vänta på att Nikki ska ringa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0