Ryskarutigakjolar..

Heeej!

Jag vet att rubriken är lite cp, men kunde inte komma på något..
Idag så hade jag och min klass livfkunskap, ganska jobbigt att sitta och diskutera saker när man inte sovit så bra natten innan. Så vi förstår nog att jag halvsov lite då och då, eftersom att det var soffor vi satt i eller jag låg faktiskt.. Dummtdummt. Aja, det blir en tidig kväll idag tror jag. Vi får se, men det var väl inte så mycket mer förutom det att idag på dansen så fick vi prova på att dansa lite modernt, liket jag tycke var väldigt roligt^^

Men vi hörs mer imorgon, för nu ska jag nog bara krypa ner i sängen och lyssna på lite musik.




Kommentarer
Postat av: melinda

kolla teckningen på Foki som jag ritade idag :3 ♥

2009-11-27 @ 18:30:51
URL: http://shakeiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0