Skridskor

Hello!

Idag har jag åkt skridskor med skolan, utan att ramla och få blåmärken (fast blåmärken tror jag att jag kommer få i alla fall). Vi fick sluta tolv, som i måndags. Så hilma skönt!
Och nu har jag faktiskt en massa bilder som underbara Mimmi hat tagit, hon kunde tyvärr inte vara med efter en krigsskada i fotbollen för ett tag sen. När vi kommit till brunn så gick jag, Mimmi, Alminge och David till brunnen för att ta bussen hem till David. Vid fyra skulle jag ta en buss till dansen, men såklart så missar jag den. Så jag kommer försent till Henriksdal. Och min danslärare släpper inte in någon som kommer mer än tio minuter försent, och jag var tjugo minuter försen i Henriksdal så jag skulle ju inte hinna vad jag än skulle göra. Så det var hem som gällde. Men nu är det dags att ta det lite lugnt, och så ska ni få lite bilder ^^




Och fler bilder får ni imorgon för att blogg.se segar.. Och om ni undrar på bilden ovanför så knyter Frida mina skridskor och inget annat..^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0