Woho, shopping!

Hello!

Idag fick vi i min klass sluta två och en halvtimme tidigare. Så skönt, värkligen något jag behövde. Jag, Nikki och Mimmi åkte in till stan och hade det trevligt, och då kan jag ju inte låta bli att kolla vad som finns och kanske kölpa något ( har faktiskt inte köpt något på läänge) Men efter stan åkte jag och Mimmi till brunnen, Nikki skulle hem och plugga.





Grå tröja från Gina
Persikofärgade tröjan är från topshop
Bh och trosor från H&M

Hur har eran dag sett ut ? ^^

 

 


Kommentarer
Postat av: Rose

Jag har en sån där bh fast rosa istället för vit, nu har den typ gått sönder i byglen och sen så e den för liten :( måste köpa såna där dyra bhar för alla på h&m e för små :@ hade först 75C men inte ens dom passar länge :O 70D blir dt nu och dt e precis att dom funkar, du ska fan vara glad att du kan köpa bhar på H&M ;) dom e snyggast där

2009-11-18 @ 19:07:48
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0