Bad upedate

Hello !

Idag har det varit dans som det brukar vara på onsdagar, men den här onsdagen har varit lite annorlunda. Först när jag kom till Henriksdal efter dansen så missade jag min buss - det går ju bara en buss i halvtimmen - så jag fick ett litet utbrått, sen kom jag på att jag kan ju ta en buss till Värmdö marknad och byta där till en Ingaröbuss. Men när jag kom dit så åkte såklart den bussen exakt när min buss var i rondellen.. Så det lite tjafts hit och dit med mamma, som var lite irriterad, menmen Jonathan kom i alla fall och hämtade mig. Så när vi kom hem så fick vi en snabb utskälling av mamma, inte vanligt. Mamma är en av dom som hatar att vara arg.. Och så sitter jag här nu. Funderar på om det ska bli någon middag idag eller inte.. Hmm får se.
Sorry för den dåliga uppdateringen men ska försöka fixa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0