Frågestunden är avslutad

Hej igen !


Nu kommer svaren på frågorna, det blev inte så många med det blev några..

Hur gör du ditt håt så fint och med så bra volym ?
Först så plattar jag håret, sen tar jag Schwartkopf Osis Dusit- it, och efter det
så tuperar jag det i håtbotten.

Gillade du att baka och sånt innan du började kolla på fokis blogg ?
Jaa, det gjorde jag. Men jag fick cupcakes- idéen från Foki. Och jag fick nageldesign
från Foki också.

När började du blogga ?
Jag började blogga någon gång i femman tror jag, men jag startade att blogga mer
seriöst och gjorde den här bloggen i juli.

Vad heter du i mellannamn ?
Jag heter Linda Sara i mellannamn.

Tack för era frågor ! Fråga gärna mer nästa gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0