Taskig dag...

Heej !

Idag har det varit ganska tufft, ni vet ju att jag skulle byta mina leggings idag så jag, Mimmi och Emppis skulle åka in dit efter sista lektionen och då tänkte jag imorse att eftersom jag ska dit kan jag ju köpa vantar också...
Men när jag skulle kolla pengarna innan sista lektionen så märker jag att pengarna är BORTA !
Herregud vilken panik jag fick det var liksom 300 kronor. Först tänkte jag att tappat dom sen trodde jag att jag glömt dom hemma, men sen när jag skulle låsa mitt skåp så var låset trakigt och gick inte att stänga.
Så det är någon som kommer få ta skit för det här..
Men Mimm, Emppi och jag åkte i alla fall och bytte dom där leggingsarna och så.
Men nu är det så att jag har engelska och so som väntar satt se you later.

Jag idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0