Trött..

Heej !


Idag har jag haft en massa roligt för mig, först så kom Jonathan över. Han hade så långt hår så jag klippte och sen så bjöd han mig på middag och bio i Sickla. Efter det så hamnade jag på brunnen, nästan alla var där.
Där var det film igång, när den var slut så hade jag, Linus och Arvid lite överskottsenergi så vi gick till Vivo.
I en och enhalv timme gick vi omkring ute och hade det trevligt. Men det var väldigt kallt så vi gick in och splade pingis, dom flesta vet hur dålig jag är på pingis så jag tittade på och höll dom sällskap. 


                        

Men nu ska jag försöka värma mig lite under täcket och så, god natt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0