- mysig dag -

Idag har bara varit en mys dag med raggsocker och lillebror - som är förkyld - så idag har det inte hänt så mycket. Jag och Nino skulle egentligen åka till Sickla och se på bio men vi hade inte inte skjuts eller busskort, så vi fick nöja oss med att hyra film här hemma, som inte är så fel det heller.
Vi hyrde St trinians, tror jag att den hette. Ganska bra, hade redan sett den med Jonathan - min äldsta brorsa -
Så idag var det inte så mycket mer att skriva om, förutoom att jag ska flytta imrogon, till min mamma.
OCH JAG SKA FÅ DANSA IMORGON ! Har väntat på det hela veckan.







Så.. Nu har ni fått lite bilder också, vi hörs senare ikväll eller imorgon.
Pusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0