- nacka med tjejerna -

Heeej !
Idag har jag haft en otroligt bra dag, förutom det att min kamra dog innan jag han ta mer än två bilder.
Men i alla fall så åkte jag, Mimmi, Johanna, Carolina och Niki till Nacka, men såklart så glömmer Mimmi Carros väska i brunn - på busshållplatsen ! - så jag, Johanna, Mimmi och Carro från ingarö kyrka till brunn så vi fick i alla fall tillbaka väskan med allt i. Sen kom vi till Nacka och mötte Niki, då gick vi och käkade. Och så köpte jag en tröja efter det, jättefin får bild på den. Sen drog vi hem och då var klockan typ kvart i sex.
Nu sitter jag här och väntar på att Niki ska logga in på msn så jag kan skicka headern till henen så hon kan fixa bakgrund och headern och så fixar Carro Skorleken och liksom snyggar till.
Men nu ska jag jobba lite på Camillas header.
Pusspuss




Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken affär köpte du den? =P

2009-09-07 @ 19:00:57
Postat av: simone

Snygg! :)

2009-09-08 @ 15:23:10
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad heter nikis blogg ?

2009-09-08 @ 19:45:56
Postat av: DEAQ

fin blogg ;D puss/anna denise och quennie(du känner inte oss) ;P<3

2009-09-13 @ 18:25:16
URL: http://deaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0