- nej inte förkylning.. -

Heej..
Idag har det varit en låååång dag, först var dansen inge kul - läraren kunde ju inte änns svenska - sen var det upp packning som gällde. Och efter det så tränade jag yoga, uuusch vad tråkigt det var, och dessutom har jag ont i halsen.. Jag är osäker på om jag värkligen ska gå i skolan imorgon, det verkar som det blir hemmadag imorgon.. Hoppas bara att jag blir frisk till på tisda - ska träffa Elias då - så jag ska krya på mig tills då, så får inte vara sjuk. Men nu ska jag och mina raggsocker krypa ihop i soffan och kolla på tv eller film, och kanske jobba på en till header - måste ju ha något att välja emellan -
Och så har jag hittat ett jättegulligt citat från en av mina kompisars blogg.
Så vi hörs imorgon vilken fall som helst, sov gott och pusspuss.
Gulligt va ?!

 Lycka gör dig Söt,
Utmaningar gör dig Stark,
Misslyckanden gör dig Ödmjuk,
Framgång gör att du Strålar ,  
men endast vänner får dig att hålla ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0