Dance igen

God morgon

Idag är jag lite trött efter veckan men ska ändå på dansen. orkar liksom inte gå i en tjugo minuter för att komma fram, så jävla drygt. I think, menmen ska man dansa får man väl offra lite. Men är så trött på att på så långt ut på Ingarö, det går ju ALDRIG bussar här. Men nu så ska fixa mig och lägga mitt dåliga humör till sida, för min bror kommer ju idag och det är ju alltid kul. Så vi hörs senare och då får ni veta lite om dansen och så. Men vi hörs nog inte förän ikväll, min mamma vill att jag ska städa huset och plocka ner min studsmatta, igen annan gör det liksom ? Alla låter den stå året om.. Fattar inte varför vi msåte ta mer den då, varför ?
Aja pusspuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0