på friskingsväg

Hej på er

Hur mår ni ? Jag mår i alla fall mycket bättre, skulle nog inte stannat hemma idag, har ju bara varit rastlös. Var nära att börja klättra på väggarna, ne jag bara skoja. Nej men alltså jag blev så rastlös så jag började städa lite i min gamla gaderob, och gissa vad jag hittar ?! Jo två jättesöta rosetter som man kan ha i håret !
Så himla kul, slipper jag köpa. Känns skönt, och så har mami ringt och kollat med sin kompis, vars dotter är frisör, om jag skulle kunna klippa mig hos henne. Äntligen så ska jag klippa mig, och det är nog inte allt jag ska, kolla med henne om hon kan göra en "rotpermanentning" på mig, för er som undrar vad det är så är det när man permanentar håret i hårbotten och då får man mer volym på håret. Klippningen är nog nästa vecka eller så. Och hur hade dom tänkt sig att jag ska kunna vänta ?! Aja nu ska jag nog titta lite på Idol, kul att det börjar igen.
Och juste i somras såg jag och Johanna Laila Bagge inne på kicks i Nacka !

Här är en bild på rosetterna;



Jag vet att bilder blev suddig och ful men det får jag nöja mig med.
Ikväll blir det väl en tidig kväll så jag blir lite piggare tills imorgon.
Typ vid halv elva blir väl bra, eller vad tycker ni ?
Och det är någon som undrar vad Nikis blogg heter, http://ttyst.blogg.se/

Sweet dreams, my cuties


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0