shopping igen

Hejsan på er !

Idag så har jag och alla tjejerna åkt till Sickla och Nacka, snacka om att jag blev trött i fötterna - klackskor - menmen jag köpte ett par jättefina örhängen och några armband.
Så jag är glad, vem är inte det som har fått umgås med Nicloe, Niki, Carro, Ebba och Johanna.
Dom är så gulliga. bilderna som är från idag kommer snare, glömde mitt minneskort till kamran, så kunde inte ta några bilder med kamran. Så Niki tog kort med sin mobil så ska få bilderna senare ikväll.
Nu ska jag fixa med Emelies header - om någon av er vill ha en så måste ni säga till och skicka bilder - och så ska jag kolla på Idol med mammi och hennes vänner.


Ses senare pusspuss så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0