tjejkväll med Nikki och Carro

Helloo !

Just nu är tjejerna uppe i i mitt rum och fixar med mina kläder, ni vet ju hur det är med andras kläder. Det är ju nästan bättre än julafton. Och nu så har jag kollat på en tröja och vill värkligen ha den, vet att Foki har en sån men så kan det vara, vill ha den i alla fall. Men vi har ett schema inför kvällen så att vi måste börja snart.
Men det som är bestämt är att vi ska gå kvällspromenad, kolla Idol, tjocka oss med godis och mat, och såklart ha kul !

Här är tröjan jag vill ha.



Och fler bilder kommer senare med tex bilder på Carros och Nikkis naglar som jag fixat.

Kommentarer
Postat av: n i c c a n h

tack för anmälningen babe! :)

2009-09-25 @ 19:32:10
URL: http://niccanh.blogg.se/
Postat av: melinda

jag har en sån :D

men den är väldigt liten i storleken, den är typ för liten för mig x3 har ju en svart w

2009-09-26 @ 16:50:48
URL: http://shakeiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0