woho, balett !

Hejsan

Idag var jag och klassen/ alla sjuor på skansen, det var riktigt kul. Jag har en massa bilder att ladda upp.
Efter skansen så köpte jag och mamma ett par balettskor, sen så umgicks jag lite med Ebba och Niki. Som var och shoppade - och så fick jag en försen födelsedagsprisent - sen så åkte jag till dansen, som var as kul !
sen så åkte jag hem, så nu vill jag inte ta av mig mina bvalettskor.
Så nu ska ni få bilderna - och ni ska kanske veta att jag och Carolina umgicks bara med killar idag på skansen -
Först är det skansen bilder, sen så märker ni när det kommer en bild på mina balettskor.











Men nu ska jag kolla på Idol, och det sägs att Kissie ska vara med idag.


Pusspuss, sweet derams !


Kommentarer
Postat av: Rose

Haha då skulle ja garvat (missa avsnittet) ja gillar itne henne men dt sägs ju att hon e en heelt annan person i verkligheten, gillar iaf inte hennes bloggpersonlighet ;)

2009-09-22 @ 21:52:16
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0