Mias födelsedag



Hello! Idag var det ledighet, fram tills klockan fem då var det dans som vanligt. Det gick superbra. Och nu ska jag berätta lite snabbt för er om vad jag har gjort idag. Vaknade med Arivd, vi åkte till brunn och jag hade utvecklingsamtal (jag är västa A- barnet) Aja, efter det träffade vi Ville och jag, Ville, Donden och Alminge åkte till Mölnvik och Ville köpte en kavaj. Sen åkte vi till Fotbollsplanen i brunn och spelade med typ alla det var jättekul, sen fick jag skjuts till busshållplatsen av Martin.. Dans och sen hem, Mia fyller år idag och vi har ätit god mat och hoppat studsmatta med Alice och Vilda. Fyra av fem taosters, toppenkul. Nu sitter de och har mongo sm på vårat golv. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0