Sun, that what I need!


Haha, jag vet att det söat hemma hos er men här sitter jag med huvudvärk efter all sol.

Heej! När vi kom ut i backen så var det som på en hockeyplan med is. Det var såå himla halt. Jag har ramlat två gånger, men personligen tycker jag att det är rätt hyffsat eftresom jag bara har åkt bräda i tre och en halv dag. Efter hela förmiddagen i backen var jag helt slut i kroppen så efter frukosten så åkte jag två åk sen vad jag lite rädd att jag skulle göra mig riktigt illa om jag fortsatte med den trötta kroppen. Aja nu sitter jag i alla fall här och lyssnar på musik och väntar på att Mummsen ska kommer tillbaka efter sitt "allvarliga" snack med sin mamma och Maja. Hörs senare, xoxo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0