29e augusti 2010

Hej, jag är på himla ledsen att min uppdatering är så dålig just nu men så är det och jag kan inte göra så mycket åt det när jag är upptagen att fixa med huset inför fotografering på tosdag och det är endel som ska göras. Men jag har faktiskt flyttat hem till min kära mor (som är lite bakis efter sin födelsedagsfest igår, hihi) vilket är galet mysigt. Så just nu sitter jag framför brasan och gosar med kissarna medans mammas kille gör en riktigt god middag, fast jag har ingen som helst aning om vad som serveras men han brukar alltid lyckas galet bra med maten så.. Efter käket blire en dusch, sen film eller prata med någon av min underbara vänner. och så ska jag ju självklart packa upp alla mina kläder och andra saker. Aaa men ni får ha en gosig kväll, pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0