3e augusti 2010

God morgon! Först ska jag dra lite snabbt om vads om hände igår. Först åkte jag och mina kära bröder och min pappa och åt middag på ett Thaiställe. Det var riktigt gott, och det var en as roligt seritör dessutom, han var nästan för social. Aja efter det skulle jag träffat Patrik men det blev inte av så jag ska in till stan med honom och Tessan idag. Så igår så gick jag och träffade Alexander. Vi drog hem till honom och skulle kolla film men vi satt bara och snackade så vi såg inte så mycket av filmen. Aja nu ska jag äta lite frukost och sen fixa min inför stan. Hoppas ni får en fiiiinfin dag.


Morgontrötta jag med håret åt alla håll :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0