8 augusti 2010

God morgon! Igårkväll kunde jag inte skriva något för det bixtrade och åskade så galet mycket igår. När jag och Patrik sett klart Sex and the city 2, som var sjukt bra, såg vi Karate kid. Den var så bra och så spännande på slutet så jag satt och stutsade.. Haha efter att vi sett den gick vi ut och träffade Agaton, Oscar och Daniel och de skulle bada?! När de badat i tio minuter så började det blixtra som fan. Så vi hem till Oscar och de åt middag. Lite efter det kom Martin förbi. Vi hade jättekul, bara det att jag var as rädd hela kvällen för det åskade och blixtrade exakt utanför oss... Menmen, vi dog ju inte. Så jag tog tolv bussen hem, och någon hade dragit ut internet så jag kunde inte blogga då.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, det är ju mulet idag så vi får se om det börjar regna eller inte. Jag ska höra mig runt och kolla vad andra människor gör idag.


Jag och Patrik i väntan på killarna.


Kungen på klippan.


Agaton som kände för ett dyk ut i mörkret..

Kommentarer
Postat av: v´

OMG! det ser ut som han ska dyka på marken! :P

2010-08-08 @ 22:21:52
URL: http://barakortaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0