Aaaaaaaaavisst!

Tja! Första blogg inlägget idag, från min sida, vilket inte är bra. Men jag har en anledning.. Nicole tog datan när vi kom hem och sen dess har hon haft den till nu.. Fatta vilken nööööörd! Haahh nej då, hon är jättegullig som fixade till min design så fint. Men gud det låter som jag har en ängel på ena axeln och en på den andra.. Och nej det där lät inte reetarded alls, aja vi har haft en mysig dag på stan med åttorna till tolv, lunch och sen som Nicole skrev så var det dags för stan igen och såklart var vi lite galna så vi åkte till Ikea för att fika och sen ligga runt i sängara och prata. Knäppisar, yeahyeah nu ska jag och Nicole snart sova.. Hehe får se hur det blir med det, aja sov gott på er!

Lite småsnygg blid på mig idag när vi skulle ta bilder till den nya headern.. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar diG!!

2010-08-20 @ 23:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0