Now I´m tierd

Nu har jag kommit hem efter en jättemysig kväll hos Nicole. Vi har träffat ganska mycket folk, eftersom båda var rastlösa så sprang vi runt Brunn och pratade lite med några fotbolltjejer och sen när de skulle ha träning så åkte vi till Centrum och skulle träffa Frida och Frida men det blev inte så mycket. Så då höll Micke och Peter oss sällskap i väntan på bussen hem. Och väl hemma hos Nicole kollade vi på filmen "27 dresses" så himla bra! Så mycket mer var det inte, så nu är det väl snart dags att krypa ner i sängen och bli lite varm efter promenaden hem genom skogen i shorts...

Lite gulliga bilder på "the three best friends as everyone else can get"

Kommentarer
Postat av: adi

haha, jag tänkte väl att det var ni jag såg vid busshållsplatsen i brunn runt 3 på dagen. Jag såg någon blond stå och dansa framför två som satt ner :D:D

2010-08-10 @ 17:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0