22e December 2010

Tja, första gången idag som jag skriver. Shit alltså, vad jag inte kommer att orka blogga varje dag framöver. I alla fall inte på jullovet. Så var beredda på att det kommer bara komma upp lite inlägg då och då.
Idag har jag, Niki och Frida varit på stan och kollat i affärer, fikat och frusit. Om jag inte hade tagit min kappa imorse hade jag antagligen inte frusit så mycket men nu var det så att jag tog den. Det är en vårjacka, helt enkelt. Fan också jag vill verkligen använda den, den är ju så sjukt snygg.
Aja, nog om det. Sen åkte vi och kollade på Lemshagas skolavslutning, vi blev nog ganska hatade där inne. Våran skolavslutning var lite roligare, mer att skratta åt och inte alls lika grav allvarlig. Efter det åkte vi i princip hem och har suttit vid datan sedan dess. Vi får se vad osm händer nu, jag ska nog hjälpa Niki att packa men hon vägrar att berätta vad hon ska ha med sig.. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0