24e December 2010

God jul allihopa. Jag har haft en jättemysig jul. Vi började dagen med frukost och lek med lego eftersom lilla Annabell vill leka med oss. Och sen har det rullat på sedan dess. Vi har lekt paketleken och vi har druckit glögg, eller alla andra har det, jag var inte så sugen på det.
Nej nu ska jag hitta på mina paket som jag fått och lyssna på musik för jag klarar inte gå utanför dörren än. Jag har en sån jävla huvudvärk som jag tror har med att göra med att jag satt uppe halva natten och spelade spel och sen hade det varit en massa ljud och blixtar från kameror och liknade hela dagen.
Men ni ska få lite bilder från imorse och så ska ni få bilder från paketleken lite senare.
Söta lilla Annabell ville visa upp sin fina tröja.
Jag är morgontrött tjej
Legobyggande.
PAKET FÖR FAN!
Nej vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0