2a December 2010

Jag har verkligen in--te orkar blogga idag, men nu gör jag det i alla fall. Jag har inte så mycket annat för mig, just nu ligger jag mest som en förlamad lång korv i min sång, alltså helt spikrakt. Jag vet absolut inte varför för det är inte speciellt skönt. Haha.
Idag har jag haft en helt vanligt torsdag i skolan. Efter skolan åkte jag till dansen, det var sista balettlektionen idag, fyfan vad skönt. Faktiskt. Så det blir ingen mer balett i år men jag har två streetlektioner kvar och det gör vi vågen för, jag älskar verkligen dansen vi gör, min lärare, gruppen och aa hela alltet.
Nej nu ska jag nog spela något värdelöst pingvin spel som jag laddade ner till datan tidigare, haha, det är verkligen ett tidsfördriv för jag blir bara lack när pingvinen vägrar hoppa när jag vill det.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0