Tekniska

Tja! Idag var ju vi på tekniska, ååh herregud. Det var verkligen okul, och när det känns som om det inte kan bli värre blev jag så hungrig så jag trodde jag skulle spy. Obror.
Efter när vi slutat stannade jag och Niki i stan för jag skulle köpa julklappar, det gick ju inte så bra. Det hade nog gått bättre om jag hade pengar. Så nu vet jag i alla fall vad jag ska önska mig i julklapp, vad jag ska köpa till mamma och till pappa. Bara det att jag inte ville köpa det idag innan jag faktiskt har pratat med dom om kollat vad de verkligen önskar sig.
Den här mjukisdressen vill jag i alla fall ha. Och ja, jag gör en min men den täcks av kamran så det ser ut som jag har en väldigt spetsig näsa..

Kommentarer
Postat av: emelie

vart är den ifrån jag vill också ha en! <3

2010-12-14 @ 18:43:18
URL: http://oofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0