Blood orangre fucked the candy!


Hello! Inget särskillt intressant häbde i skolan idag. Sen var det dans, Arivd älsklingen följde med och kollade (fick mig som vanligt att skratta) På väg till och från tvärbannan puttade jag ut Arvid i snön och han fick nog efter tredje gången och vände mig uppochner mot ett räcke väldigt nära snööö. Aja det gick bra, han släppte alltså inte. Hahaha, hade varit kul att se.. När jag kom hem var det mat, tv och så har jag ätit en massa blod apelsiner, sååå gott! Godare och nyttigare än godis, haha men kan nog inte riktigt slå choklad. Hehe nej nu är det dusch, sen matte läxa med en kopp med te och kanske en aplesin.. Kyss♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det där var inge snällt att lägga in den där bilden Julia.. :o

2010-02-11 @ 16:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0