bracelets


Hello! Långsam dag i skolan idag, men med en massa bus från mig och Nikkis sida. Film på SO:n. Men efter drog jag in till Slussen för att möta vilden, även kallad eller tillochmed döpt till Vilda.. Jag skulle byta mitt busskort om inte surkärrningen i kassan hade varit så in i helvete dryg. Vi åkte tillbaka till Nacka och Vilda köpte ett par armband, sen åkte vi hem. Eftersom jag var trött och pallade inte vara kvar. Men på väg från bussen gick jag och Vilda och "sjöng" typ skrek något som lät som om det skulle kunna vara en låt, men vi hade musik i öronen och ganska högt så vi hörde inte eländet. Så nu ska jag städa rummet lite och sen ska jag och Vilda unna oss ett skummbad, ansiktsmask och hårinpackning. Guuuuch vad skönt det ska bli. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0