Frågestunden avrundas


Twilight eller Scrub?

Jag vet inte, jag tycker båda är as bra. Scrubs är alltid kul men Twilight är liksom bra, det är svårt..

Topp 3 saker som man kan ha på en toast?
Ost, skinka och tomat ^^

hur snygg tycker du,du är från skala 1-10
Ungefär 8, för tre månader skulle nog jag säga 4 men Arvid har hjälpt mig att bygga upp mitt självförtroende.

favorit mat?
Jag har faktiskt ingen favorit rätt men jag gillar det mesta som inte serveras i skolan..

bästevän?
Jag har inte bara en bästavän. Men det skulle nog vara Mimmi, Nikki, Johanna, Carolina, Tessan, Emelie, Nicole och Arvid.

bh storlek?
70 A

Vad var det för pinsamt du gjorde när du var på väg till bussen?
Jo, jag snubblade i skogen och gjorde världens faceplant i snön. Hahahah det garvade jag och Arvid åt ett tag!

Tycker du att du passar bäst som blondin eller brunett?
Jag vet faktiskt inte, men jag tycker jag passade väldigt bra i brunt för att vara blondin från början. Men blont är så himla fint på sommaren och så saknar jag min blonda hårfärg. Så det blir nog blekning hos frisören snart.

Vad tycker du är snyggaste klädesplagget just nu ?
Snyggaste klädesplagget..? Jag vet inte, jag tycker om det mesta just nu, men jag tycker jättemycket om mjukisdressar. De är både snygga och sköna.

Tack för alla frågor och ni får gärna kommentera mer i vanliga fall också, det blir roligare att blogga då. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0