Fucking winter


Hello! Skoldag idag igen, långsam och seg. Efter skolan åkte jag hem till min mami, kusinen skulle komma förbi - har inte träffat honom sen jag var typ sju år. Men jag, Jonathan och Jacob babblade på som vanligt. Hehe, men det var kul. Han var as schysst. Vi åkte där ifrån vid halv åtta, och då hade jag med mig alla skidkläder tills 23 februari när det är Kungsberget med skolan, fan vad kul det ska bli!
Jag hatar vintern, är såååå trött på den nu JAG VILL HA SOMMAR NU!
Nikki och jag i somras, hoppas du kommer ihåg den dagen. ♥

Kommentarer
Postat av: nikki

JULIA ÄLSKLING! Hur skulle jag någonsin glömma bort den underbara dagen på Värmdö? Love you!

2010-02-10 @ 19:40:52
URL: http://ttyst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0