Moderndans.. Nej tack


Heej! Idag har skoldagen gått ganska snabbt, var med dans Alex heeela förmiddagen. Det var kuligt! Sen åkte jag och Nikki till hennes lägenhet som ligger på söder. Där åt vi mellis och fixade en spellista tills imorgon - 7b ska ha ett disco för årskus 2- 5. Jippie! Kommer vara helt slut imorgon kväll, så får se om det blir något bloggade. Sen när Nikki skulle till sin dans så åkte jag och mötte mami i stan. Vi skulle se en modern dans- föreställning. Den var inte så bra. Om jag säger att den var sjukare än min sjukaste mardröm när jag hade 40 graders feber, så hoppas jag att ni förstår. Men nu ska jag fixa lite i rummet och mig själva, sov gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0