A day on the Brunnen

Hellooooooo! Idag gick skoldagen ganska långsamt, men fick min belöning när jag kom till brunnen. För där var Arvid, Helen, Ville, Bender och Simon. Vi hade det mysigt och pratade, somnade nästan i soffan men just när jag var nära så började Ville prata. Menmen jag, Ville och Arvid gick till Vivo när Helen hade tagit sin buss. När vi kom ut så skulle dom "öva" på sin dans, alla nior har dansat hela förmiddagen inför balen och så. Men det kaosade lite när dom dansade med varandra eftersom båda för. Sen drog Ville hem och Arvid väntade på min pappa och låtsasmamma skulle komma och hämta mig, gullegrisen. Så övade han dansen på mig också, det gick faktiskt bra.. Men nu sitter jag här i mit och Vildas rum och funderar på en vaarm dusch, det blir nog det. Har ingen bild att lägga upp idag. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0